- Inicio
- Hoteles
- Malta (303)
- Xewkija (2)
- Quaint Boutique Hotel Xewkija
Quaint Boutique Hotel Xewkija
- Hotel
- 3 Estrellas
Pjazza San Gwann Battista, XWK1011 Xewkija
Valoraciones
Basado en 60 comentarios
-
Ubicación
-
Calidad/Precio
-
Habitaciones
-
Limpieza
-
Servicios
-
Calidad del sueño
Descripción
Ubicación del establecimiento Si decides alojarte en Quaint Boutique Hotel Xewkija, disfrutarás de una céntrica ubicación en Xewkija, a solo cinco minutos en coche de Templo de Ggantija y Basílica de San Jorge. Además, este hotel se encuentra a 3,3 ...
Disponibilidad
¿Cuándo quieres alojarte en Quaint Boutique Hotel Xewkija?
Descripción general
Ubicación del establecimiento
Si decides alojarte en Quaint Boutique Hotel Xewkija, disfrutarás de una céntrica ubicación en Xewkija, a solo cinco minutos en coche de Templo de Ggantija y Basílica de San Jorge. Además, este hotel se encuentra a 3,3 km de Playa de Mġarr ix-Xini y a 4,7 km de Playa de la bahía de Ramla.
Habitaciones
Te sentirás como en tu propia casa en cualquiera de las 10 habitaciones con aire acondicionado, frigorífico y televisión de pantalla plana. La conexión wifi gratis te mantendrá en contacto con los tuyos. Además, podrás disfrutar de canales por cable. El baño privado está provisto de artículos de higiene personal de diseño y secadores de pelo. Entre las comodidades, se incluyen caja fuerte, escritorio y teléfono.
Servicios
Con bicicletas de alquiler y muchas otras instalaciones recreativas a tu disposición, no te quedará ni un minuto libre. Encontrarás también conexión a Internet wifi gratis y servicios de conserjería.
Para comer
En Quaint Boutique Hotel Xewkija tienes un restaurante a tu disposición para comer algo. Apaga la sed con tu bebida favorita en el bar o lounge.
Servicios de negocios y otros
Tendrás tintorería, consigna de equipaje y una lavandería a tu disposición. Pagando un pequeño suplemento podrás aprovechar prestaciones como servicio de transporte al aeropuerto (ida y vuelta) disponible 24 horas y aparcamiento sin asistencia gratuito.
Datos de Interés
Las distancias se expresan en números redondos.
Templo de Ggantija: 2 km
Jardines de Villa Rundle: 2,2 km
Playa de Mġarr ix-Xini: 2,3 km
St John's Demi-Bastion: 2,6 km
Museo del juguete de Pomskizillious: 2,7 km
Iglesia de San Francisco: 2,7 km
Cueva de Xerri Grotto: 2,8 km
Ciudadela: 2,8 km
Plaza de la independencia: 2,8 km
Basílica de San Jorge: 2,9 km
Molino de Ta'Kola: 2,9 km
Il Hagar - Corazón del Museo de Gozo: 2,9 km
Museo de Arqueología de Gozo: 3 km
Ta' Cenc: 3 km
Museo de la naturaleza de Gozo: 3 km
El aeropuerto más práctico para llegar a Quaint Boutique Hotel Xewkija se encuentra en Luqa (MLA-Aeropuerto Internacional de Malta): 44,2 km
Información adicional
Check-in
Desde15:00hCheck-out
Hasta11:00hServicios
-
Accesibilidad
- Adaptado para personas con discapacidad
-
Acceso a internet
- Wifi gratis
-
Actividades - Tiempo libre
- Billar
-
Aparcamiento
- Parking
- Zona de aparcamiento en las proximidades
-
Cuarto de baño
- Traslado de pago al aeropuerto
-
Generales
- Guardaequipajes
- Restaurante
- Zona fumadores
-
Servicios
- Ascensor
- Bar-Lounge
- Caja fuerte en recepción
- Información turística
- Recepción (horario limitado)
- Servicio de conserjería
- Servicio de lavandería
- Servicios de tintorería
Opiniones del hotel
Basado en 60 comentarios
-
Ubicación
-
Calidad/Precio
-
Habitaciones
-
Limpieza
-
Servicios
-
Calidad del sueño
Comentarios destacados
-
TeflonMan
Clean and modern, not sure about "quaint"Not sure about the "quaint" bit, but a perfectly good option in Gozo. Our room was modern and spotlessly clean. The only downside is temporary, given that the extensive roadworks right outside are scheduled to be completed by May / June. While they are in progress, expect some daytime noise and difficult access / parking. Breakfast is in Giovanni's next door and is adequate. At the same time, Giovanni's is an excellent option for dinner.
-
FlintstoneBoy
2 Nights in GozoBooked this Hotel for a couple of nights while on Business in Victoria after reading lots of positive reviews. I was not disappointed...the Hotel is situated on a Square adjacent to a magnificent Church and although there is still roadworks taking place outside which is coming to an end it didnt spoil anything. I stayed in Room 1 and my colleague in Room 2...both rooms were spotless and very well presented with modern equipment including Air Conditioning. Breakfast was served in Giovannis Restaurant located next door which was excellent...unfortunately we never got the opportunity to eat an evening meal there although the menu looked very interesting. I am returning to Gozo later in the Year so I will more than likely return to this Hotel.
-
Maps317646
Beware extra charges!Upon booking (a none refundable room) it said on the website that cots for infants were free. When we checked out they charged us over 10% extra on the room rate for the cot. When we queried this they were argumentative and illogical. "we didn't lie the cot is free but the charge is for the baby to be in the room" and eventually "hotels.com knew at the time you booked, it's their mistake they said free so you have to pay". The baby didn't even get a towel for this fee! Beware, they take advantage of tourists and money is more important that honesty and customer service.
-
Explorer186199
Two nights in the beautiful island of GozoThis boutique hotel is situated in a typical Maltese 'pjazza' and parking is easy to find. The bed was really comfortable and our room had jacuzzi bath tubs. In addition, breakfast was delightful and the hotel staff and Giovanni's (where the breakfast is served) were really helpful.
-
430reubene
One Night Stay - No TV and No InternetA few hours after arriving at the hotel, the internet went down and we had no TV service or phone reception. This happened at about 5:45 pm. We phoned the reception 4 times to complain about this and each time we were told that someone was coming to fix the problem shortly. The internet and TV service were back at 10 am the following morning. By this time we had to check out. We asked for some kind of refund, because after all we had paid for a service which we did not get, but up till a week later, we had no response from the management.