1 noche desde
12,91
Precio por persona

Paragon Hotel Seminyak

  • Hotel
  • 3 Estrellas

Jalan Batu Belig 555, 80361 Seminyak

Valoraciones

4.0 sobre 5

Basado en 208 comentarios

  • Ubicación

    4.0 sobre 5
  • Calidad/Precio

    4.5 sobre 5
  • Habitaciones

    4.5 sobre 5
  • Limpieza

    4.5 sobre 5
  • Servicios

    4.0 sobre 5
  • Calidad del sueño

    4.0 sobre 5

Descripción

Ubicación del establecimiento Si decides alojarte en Paragon Hotel Seminyak, te encontrarás en una fantástica zona de Seminyak (Barrio Batubelig) y estarás a menos de cinco minutos en coche de Playa de Seminyak y Eat Street. Además, este hotel con ...

Disponibilidad

¿Cuándo quieres alojarte en Paragon Hotel Seminyak?

Descripción general

Ubicación del establecimiento
Si decides alojarte en Paragon Hotel Seminyak, te encontrarás en una fantástica zona de Seminyak (Barrio Batubelig) y estarás a menos de cinco minutos en coche de Playa de Seminyak y Eat Street. Además, este hotel con spa se encuentra a 5,8 km de Playa de Legian y a 8 km de Playa de Kuta.

Habitaciones
Te sentirás como en tu propia casa en cualquiera de las 118 habitaciones con aire acondicionado y televisión LCD. La conexión wifi gratis te mantendrá en contacto con los tuyos. Además, podrás disfrutar de canales por cable. El cuarto de baño está provisto de artículos de higiene personal gratuitos y bidés. Entre las comodidades, se incluyen caja fuerte, escritorio y teléfono.

Servicios
Relájate en el spa completo, que ofrece masajes, tratamientos corporales y tratamientos faciales. Encontrarás también conexión a Internet wifi gratis, servicios de conserjería y un salón de baile. Llegarás a las principales atracciones de la zona en un abrir y cerrar de ojos gracias al servicio de transporte gratuito.

Para comer
Toma algo de cocina indonesia en ajna, restaurante con un bar o lounge, aunque también puedes llamar al servicio de habitaciones con horario limitado. Apaga la sed con tu bebida favorita en el bar junto a la piscina.

Servicios de negocios y otros
Tendrás tintorería, un servicio de recepción las 24 horas y consigna de equipaje a tu disposición. Pagando un pequeño suplemento podrás aprovechar prestaciones como servicio de transporte al aeropuerto (ida y vuelta) con horario limitado y aparcamiento con asistencia gratuito.

Restauración
De acuerdo con la legislación local, todos los visitantes deben permanecer en el alojamiento durante el Día del Silencio (Nyepi) o Año Nuevo hindú durante un periodo de 24 horas a partir de las 06:00. El Día del Silencio suele ser en marzo o en abril (las fechas cambian cada año). No es posible realizar la entrada ni la salida del alojamiento en dicho día. El aeropuerto de Ngurah Rai (Aeropuerto Internacional de Bali) también permanece cerrado el Día del Silencio.

Datos de Interés
Las distancias se expresan en números redondos.

Playa de Seminyak: 0,8 km
TAKSU Bali Gallery: 1,4 km
Desa Potato Head: 1,8 km
Eat Street: 2 km
Templo Petitenget: 2 km
Parque acuático Splash Waterpark Bali: 2 km
Canggu Square: 2,1 km
Finns Recreation Club: 2,4 km
Seminyak Village: 2,5 km
Centro comercial Sunset Point: 2,6 km
Plaza Seminyak: 2,9 km
Playa Berawa: 2,9 km
Calle comercial Legian: 4,4 km
Playa Double Six: 4,7 km
Playa de Legian: 5 km

El aeropuerto más práctico para llegar a Paragon Hotel Seminyak se encuentra en Denpasar (DPS-A. Internacional de Ngurah Rai): 13,5 km

Información adicional

Check-in

Desde15:00h

Check-out

Hasta11:00h

Servicios

  • Acceso a internet

    • Wifi gratis
  • Actividades - Tiempo libre

    • Bar en la piscina
    • Piscina exterior
    • Piscina para niños
    • Spa
  • Aparcamiento

    • Parking
    • Servicio de aparcacoches
  • Complementos habitación

    • Recepción 24 horas
  • Cuarto de baño

    • Traslado de pago al aeropuerto
  • Generales

    • Guardaequipajes
    • Restaurante
  • Servicios

    • Ascensor
    • Bar-Lounge
    • Caja fuerte en recepción
    • Servicio de conserjería
    • Servicio de lavandería
    • Servicios de tintorería
    • Terraza

Opiniones del hotel

4.0 sobre 5

Basado en 208 comentarios

  • Ubicación

    4.0 sobre 5
  • Calidad/Precio

    4.5 sobre 5
  • Habitaciones

    4.5 sobre 5
  • Limpieza

    4.5 sobre 5
  • Servicios

    4.0 sobre 5
  • Calidad del sueño

    4.0 sobre 5

Comentarios destacados

  • deanc365

    Be very cautious

    Myself and my husband have just returned from a ten night stay at this hotel and to be honest I can't think of anything positive to say. The biggest word of advice we could give anyone is to be extremely wary before booking as this hotel is nothing like the pictures. Upon arriving at the hotel, we checked in as normal and were shown to our room, it was dark and dingy with an OUTDOOR bathroom. Covered with a glass ceiling and an uncovered external wall. This of course meant lots of mould had built up around the shower area. We decided to ask for another room and after a long conversation with the manager he agreed to move us upstairs to a room with a balcony (which we had already paid for with our travel agent) nothing was mentioned about a upgrade fee at this point so we continued our holiday as normal. However on day 8 of our holiday our rooms air con had stopped working; upon going to the reception to sort it out the member of staff there was extremely rude. He basically ignored our comments regarding the air con and started talking about payments for the room upgrade. We asked to speak to a manager (the same one who dealt with us at check in) and he pretty much denied knowing the situation. We made it very clear to the him that we knew out rights and upon hearing this he backed down. We honestly felt like they were just trying to scam us which was so disappointing. It spoilt the last 2 days of our holiday and it meant that we felt we needed to carry our documents with us at all times in case they tried anything else. I should also mention that the drainage smell was terrible and the breakfast was pretty much a hot asian buffet so if that's not for you, it's a waste of money. Oh and our balcony doors lock was rusty too !

    1.0 sobre 5
  • gailandgraham

    Nice hotel at reasonable price.

    Good rooms with your own balcony. Great pool also in need of some tile replacement. Not a huge selection of healthy foods at breakfast. Area is kept tidy and clean. Staff are friendly and always keen to help.

    4.0 sobre 5
  • T7875UEcarolineb

    Dirty rooms - awful breakfast

    This hotel had 4 stars when we searched on hotels.com this must be a joke. Dirty rooms, stained grey out washed towels. Dirty bathrooms, lot of stains in the white walls. Some of the furnitures are really warned out. Had to ask for them to change the linen straight away cause I was bitten by something when I took a nap. The breakfast is horrendous. If youre from a western country you cant find anything decent to eat (or doesnt taste like plastic) They play Xmas music but in an electronic version even though its the 2nd of Jan. The staff are many but have a total lack of empowerment. Clearly lack of management. All in all - dont book this hotel and hope this review help you to find somewhere else to stay in Seminyak.

    1.0 sobre 5
  • theknittingc

    Deposited

    How long does it take to get your security deposit refund on your credit card? I stayed here 3 nights (30Dec-2Jan)room no.2207 ,the hotel hold 5,099,999 IDR from my credit card and finally i got billed to pay this amount. The hotel said they will contact the bank to release it but now almost 2 months .... Every time i called oversea i have to start and tell all the story to the staff again . How long does it take for all process?

    3.0 sobre 5
  • 755indahw

    Paragon Hotel Seminyak.

    Actually nice hotel with nice view at the nice place. All hotels staff are friendly. Specially Ms. Padma as Sales. Breakfast is good, but not much variety. The hotels need some re touch for more enjoyable.

    4.0 sobre 5