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Hotel Bahagia

  • Hotel
  • 3 Estrellas

Persiaran Bunga Raya 68-78, 07000 Langkawi

Valoraciones

3.0 sobre 5

Basado en 167 comentarios

  • Ubicación

    3.5 sobre 5
  • Calidad/Precio

    3.0 sobre 5
  • Habitaciones

    3.0 sobre 5
  • Limpieza

    3.0 sobre 5
  • Servicios

    3.0 sobre 5
  • Calidad del sueño

    3.0 sobre 5

Descripción

Ubicación del establecimiento Si decides alojarte en Hotel Bahagia, disfrutarás de una céntrica ubicación en Langkawi, a solo cinco minutos en coche de Mercado de la Noche y Plaza del Águila. Además, este hotel se encuentra a 3,2 km de Terminal de ...

Disponibilidad

¿Cuándo quieres alojarte en Hotel Bahagia?

Descripción general

Ubicación del establecimiento
Si decides alojarte en Hotel Bahagia, disfrutarás de una céntrica ubicación en Langkawi, a solo cinco minutos en coche de Mercado de la Noche y Plaza del Águila. Además, este hotel se encuentra a 3,2 km de Terminal de ferry de Langkawi y a 3,2 km de Kuah Jetty.

Habitaciones
Te sentirás como en tu propia casa en cualquiera de las 200 habitaciones con aire acondicionado. Para los momentos de ocio, tendrás un televisor con canales por satélite y conexión a Internet por cable y wifi gratis. El baño privado con ducha está provisto de cabezal de ducha tipo lluvia y artículos de higiene personal gratuitos. Entre las comodidades, se incluyen caja fuerte y escritorio, además de un servicio de limpieza disponible todos los días.

Servicios
Con un gimnasio y muchas otras instalaciones recreativas a tu disposición, no te quedará ni un minuto libre. Encontrarás también conexión a Internet wifi gratis y servicios de conserjería.

Para comer
Cuando te apetezca almorzar o cenar solo tendrás que ir a Bahagia Coffee House, el restaurante de este hotel, o incluso simplemente llamar al servicio de habitaciones las 24 horas.

Servicios de negocios y otros
Tendrás conexión a Internet por cable gratis, un centro de negocios y un servicio de limusina o coche con chófer a tu disposición. Pagando un pequeño suplemento podrás aprovechar prestaciones como servicio de transporte al aeropuerto (ida y vuelta) previa petición y servicio de transporte al punto de embarque del ferry.

Datos de Interés
Las distancias se expresan en números redondos.

Centro comercial Langkawi Parade: 0,6 km
Langkawi Water Kingdom: 0,9 km
Mercado de la Noche: 1,3 km
Mezquita de Al-Hana: 1,6 km
Parque CHOGM: 1,8 km
Rice Museum: 1,8 km
Taman Lagenda Beach: 1,8 km
Sungai Kilim Nature Park: 1,9 km
Parque Lagenda: 2,2 km
Plaza del Águila: 2,9 km
Terminal de ferry de Langkawi: 3,1 km
Dataran Helang: 3,1 km
Kuah Jetty: 3,3 km
Lagenda Langkawi Dalam Taman: 3,3 km
Pantai Datuk Syed Omar: 4,1 km

El aeropuerto más práctico para llegar a Hotel Bahagia se encuentra en Langkawi (LGK-A. Internacional de Langkawi): 16,4 km

Información adicional

Check-in

Desde15:00h

Check-out

Hasta11:00h

Servicios

  • Accesibilidad

    • Adaptado para personas con discapacidad
  • Acceso a internet

    • Acceso a internet de alta velocidad gratis
    • Wifi gratis
  • Actividades - Tiempo libre

    • Gimnasio
  • Complementos habitación

    • Recepción 24 horas
  • Cuarto de baño

    • Traslado de pago al aeropuerto
  • Generales

    • Guardaequipajes
    • Restaurante
  • Servicios

    • Ascensor
    • Caja fuerte en recepción
    • Centro de negocios
    • Información turística
    • Peluquería
    • Salas de reunión
    • Servicio de conserjería
    • Servicio de lavandería
    • Servicios de tintorería

Opiniones del hotel

3.0 sobre 5

Basado en 167 comentarios

  • Ubicación

    3.5 sobre 5
  • Calidad/Precio

    3.0 sobre 5
  • Habitaciones

    3.0 sobre 5
  • Limpieza

    3.0 sobre 5
  • Servicios

    3.0 sobre 5
  • Calidad del sueño

    3.0 sobre 5

Comentarios destacados

  • hulapiggy

    Bahagia cafe

    Didn't stay in the hotel, only visited the cafe. Friendly and smiley staff. Serves malay and thai food. Ordered their set meal: rice, stir-fry mixed veg, malay style chicken soup, fried chicken, a soft drink/juice. Decent meal.

    3.0 sobre 5
  • Nishtha C

    The worst hotel ever stayed!

    This is nothing but the worst experience of my life. We checked in the hotel just to find a room that doesn't even have place to move around. Looks like a 1000 year home converted to a hotel room, suffocating experience. To top it all the staff at reception is just the worst, you can not possibly communicate with them in English and then they are rude. We checked in at 10 in morning and breakfast was laid and asked if we could have it as I was starving and have BP issues,dint Wana eat anywhere out. The staff just refused, unimaginable. Then we went the next day for breakfast just to realize that food is just pathetic with no taste at all and is so crowded that we had to wait a long for them to replenish the food. Everything was bad about this place infact horrible. Not recommended.

    1.0 sobre 5
  • Bernardnmn

    DONT EVEN THINK OF STAYING HERE!!

    First impression totally threw us off. It looked like we were checking in a prostitution dent. Staff were uneducated and do not know English at all. Upon check-in, I was only given a single key for the room power supply. The funny thing was, I booked a triple deluxe room. How on earth do you expect 3 guys to share one key that has to be in the power supply? The receptionist simply answered The reception is open 24/7 and we will assist you. Do you actually think I have no other work but to come down every time the door is locked? She had a very stupid look on her face. The hallway to the rooms were terrible. It felt like a prostitution dent. Rooms were worse. So dirty and the toilet sink was clogged up. Shower wasnt working and so much rust in the bathroom which is a hazard. Breakfast was disgusting. It was as if they were giving us for free and it tasted like dog food. Horrible experience! We shorten our 4 nights stay and moved to another hotel the very next day. The receptionist simply threw our deposit on the desk. DONT EVEN THINK OF STAYING HERE!

    1.0 sobre 5
  • natc729

    Average.

    My friends and I, 7 of us took the biggest room with 6 beds. Our check in was delayed to 430pm which was fine for us to check out the beach first. There are cheap restaurants around the hotels. It can be dark and quiet on the roads at night so be careful. The rooms was Big, Toilet is budget. The rooms are not sound proof so if we made noise our neighbors can hear us. This hotel is a decent budget place. The breakfast is meh.

    3.0 sobre 5
  • RushiRW

    Rude Sales Manager

    Below review is only for the Sales Manager of Hotel, not for the staff. I was on a vacation at Langkawi and staying in Hotel Bahagia. I purchased a package at MATTA fair to spent sometime in Langakawi . The decision to stay in hotel Bahagia was a big mistake. The person who calls himself as a Sales Manager, does't have any etiquette to how to behave with their customers. He is very rude and unfriendly. I had sent him my itinerary prior to my travel, wherein my check in and check out dates with flight details were clearly mentioned. On the day of check out our flight was at 22:20 hrs, however, this guy was forcing us to leave for the airport around 18:00, where as it was agreed with the staff of the hotel to drop us at airport around 20:30 hrs. When we were trying to explain him what was discussed and agreed with staff, he was in no mood to listen and started shouting on us and ask us to go self if we want to reach airport on agreed time.

    1.0 sobre 5