Heerlickheijd van Ermelo

  • Hotel
  • 4 Estrellas

Staringlaan 1, 3852 LA Ermelo

Valoraciones

3.5 sobre 5

Basado en 566 comentarios

  • Ubicación

    4.5 sobre 5
  • Calidad/Precio

    3.5 sobre 5
  • Habitaciones

    3.5 sobre 5
  • Limpieza

    3.5 sobre 5
  • Servicios

    3.5 sobre 5
  • Calidad del sueño

    3.5 sobre 5

Descripción

Ubicación del establecimiento Hotel de Heerlickheijd van Ermelo de Ermelo está en un parque nacional y a menos de diez minutos en coche de Dolfinarium y Parque Strand Nulde. Además, este hotel de 4 estrellas se encuentra a 22,7 km de Walibi Holland y ...

Disponibilidad

¿Cuándo quieres alojarte en Heerlickheijd van Ermelo?

Descripción general

Ubicación del establecimiento
Hotel de Heerlickheijd van Ermelo de Ermelo está en un parque nacional y a menos de diez minutos en coche de Dolfinarium y Parque Strand Nulde. Además, este hotel de 4 estrellas se encuentra a 22,7 km de Walibi Holland y a 31,1 km de Parque Nacional Hoge Veluwe.

Habitaciones
Te sentirás como en tu propia casa en cualquiera de las 127 habitaciones con aire acondicionado y televisión de pantalla plana. La conexión a Internet wifi gratis te mantendrá en contacto con los tuyos; también podrás ver tu programa favorito en el televisor con canales por satélite. El cuarto de baño está provisto de artículos de higiene personal gratuitos y secadores de pelo. Entre las comodidades, se incluyen caja fuerte y escritorio, además de un servicio de limpieza disponible todos los días.

Servicios
Relájate en el spa completo, que ofrece masajes, tratamientos corporales y tratamientos faciales. Aprovecha las instalaciones recreativas, que incluyen un centro de bienestar, una piscina cubierta y una bañera de hidromasaje. Otros servicios de este hotel incluyen conexión a Internet wifi gratis, una tienda de recuerdos y servicio de celebración de bodas.

Para comer
Disfruta de las vistas al jardín que te ofrece Brasserie Gouverneur, un restaurante especializado en cocina francesa con mesas donde comer al aire libre. Si no te apetece salir, también puedes llamar al servicio de habitaciones con horario limitado. ¿Quieres despejarte? Relájate y disfruta con la bebida que quieras en uno de los 2 bares con salón. Se sirve un desayuno de pago.

Servicios de negocios y otros
Tendrás un centro de negocios, tintorería o lavandería y un servicio de recepción las 24 horas a tu disposición. ¿Estás organizando un evento en Ermelo? En este hotel tienes a tu disposición 650 metros cuadrados de espacio con centro de conferencias. Hay un aparcamiento sin asistencia gratuito disponible.

Información adicional

Check-in

Desde15:00h

Check-out

Hasta11:00h

Servicios

  • Acceso a internet

    • Wifi gratis
  • Actividades - Tiempo libre

    • Billar
    • Gimnasio
    • Piscina cubierta
    • Sauna
    • Spa
    • Zona/instalación de barbacoa
  • Aparcamiento

    • Parking
  • Complementos habitación

    • Recepción 24 horas
  • Generales

    • Guardaequipajes
    • Jardin
    • Restaurante
  • Servicios

    • Ascensor
    • Atención en varios idiomas
    • Bar-Lounge
    • Biblioteca
    • Caja fuerte en recepción
    • Centro de negocios
    • Información turística
    • Salas de reunión
    • Servicio de lavandería
    • Servicios de tintorería
    • Terraza
    • Tienda de regalos

Opiniones del hotel

3.5 sobre 5

Basado en 566 comentarios

  • Ubicación

    4.5 sobre 5
  • Calidad/Precio

    3.5 sobre 5
  • Habitaciones

    3.5 sobre 5
  • Limpieza

    3.5 sobre 5
  • Servicios

    3.5 sobre 5
  • Calidad del sueño

    3.5 sobre 5

Comentarios destacados

  • mcutini

    Un excelente opción para encuentro de negocios

    Se encuentra en un lugar paradisíaco pero muy lejos del aeropuerto de Schipol y del centro de Amsterdam pero compensa con la calidad del servicio, la comodidad y amplitud de las habitaciones. La comida es muy buena y también las opciones del bar. Muy recomendable. Tener en cuenta los horarios de llegada ya que llegar desde el aeropuerto puede ser un problema en horarios nocturnos y la distancia hace que el viaje en taxi sea muy costoso.

    5.0 sobre 5
  • 250suvi

    Luxurious outside, but awful room!

    Very luxurious hotel outside, beautiful garden and lobby, also good but expensive breakfast, but awful room! There was no minibar or fridge at all. We did get the fridge after asking it twice. Very poor lightning in the room, especially in the bathroom, and the bathroom needed renovation. Poor space for stuff in the room. Our friends got a nice renovated room, so there is better rooms on the second floor for the same price! Our room didn´t match 4 star hotel. Two coffee capsule included all four days, you got more for 0,75 price. There was also a jacuzzi, which isn´t so warm. The public restroom lacked soap and hand towels!

    2.0 sobre 5
  • ingridvivi

    Disappointed couple

    Service is terrible, please train your staff. Spa packages are a rip off, they even charge you for the bath ropes. This is not a 4 stars hotel, see my other review for the spa added in my photos. This is a 3 star hotel with a pool not prepared to provide a proper spa retreat, do not waste your money here. Very disappointed!

    1.0 sobre 5
  • Fearless222168

    Breaking Bad season 7

    We decided to sleep at a hotel during Corona Crisis in order to have a nice little weekend away to get our mind cleared, it ended up in a DISASTER. I didnt mind the aging room that was in a poor condition of maintenance, but what is absolutely shocking was the crazyness of the owner Mister Snellaars. This is literally what happened. We checked in around 1pm. Coming back from a walk in the forest around 4:00pm, we decided to go for a little walk in the garden of the hotel. Soon after, 3 men went out, including one watching us thoroughly. One employee came to us to ask us if we were sleeping here, which, in my mind, is not matching the level of a 4 stars hotel, which I told hi. I saw he was a bit embarrassed but I knew his boss asked him, which he confirmed. So, in all honesty, I said that I had nothing against him and that he was only doing his job, but that I wanted to talk to his boss in order to have an open discussion about the dos and dont of a 4 stars hotel, and also to ask why he thought that we were not customers (Im not walking in a forest with a Tuxedo and shiny shoes) 2nn after, employee came back, saying that he was sorry but his boss was too busy for us. At that point I became slightly agitated as there were literally 4 clients in the hotel, so we headed to the reception to file a complaint. The employees at the reception were absolutely lovely and earful, but at that point when I started to complain about the behavior of their manager, I heard shouting behind me. Guess who was hiding behind a wall listening to us? Yes, the so called busy boss, litteraly barking in my back that I was on the reception desk and I didnt respect the rules. Fair enough, my elbow was on the reception desk, but I was 2meters away from the employee. But the funny part is that the boss was continuously barking at me...30cm from my face. When I raised my voice asking for distance and for explanations, he stepped back but this utterly disgusting man came back to my face, saying that he doesnt want people like us. Thats it, out for nowhere. Then it escalated words-wise, and I asked my money back. Never seen that in my entire life, and I visited hotels.... PS: all the employees were lovely, Id like to emphasize that: it must be really hard to work for somebody that is shouting all the time

    1.0 sobre 5
  • YHiddl

    Disappointed

    4 stars? Really? It is beautiful nature around. Shame, that management is bad. Rooms are very dated and plain. No drink water in the room, no minibar and very dark. Restaurant is the horrible place to eat... Boiled pork belly with overcooked cold two spoons of rice is 24 euro on menu. I will like to see Gordon Ramsey coming here for a bite. We were celebrating our wedding anniversary here and it was a big disappointment for us. Wine card is small and overpriced. Tomorrow booked a 1,5 hour wellness, will see...

    3.0 sobre 5