Czarny Potok Resort & Spa

  • Hotel
  • 4 Estrellas

ul. Czarny Potok 65, 33-380 Krynica-Zdroj

Valoraciones

4.0 sobre 5

Basado en 942 comentarios

  • Ubicación

    4.5 sobre 5
  • Calidad/Precio

    4.0 sobre 5
  • Habitaciones

    4.5 sobre 5
  • Limpieza

    4.5 sobre 5
  • Servicios

    4.5 sobre 5
  • Calidad del sueño

    4.5 sobre 5

Descripción

Ubicación del establecimiento Hotel Czarny Potok Resort SPA & Conference de Krynica-Zdroj está en la montaña, a solo 3 min en coche de Gromada ski lift y a 6 min de Sala de bombeo de agua mineral. Además, este hotel de playa se encuentra a 4,3 km de ...

Disponibilidad

¿Cuándo quieres alojarte en Czarny Potok Resort & Spa?

Descripción general

Ubicación del establecimiento
Hotel Czarny Potok Resort SPA & Conference de Krynica-Zdroj está en la montaña, a solo 3 min en coche de Gromada ski lift y a 6 min de Sala de bombeo de agua mineral. Además, este hotel de playa se encuentra a 4,3 km de Nikifor Museum y a 4,9 km de Funicular del Monte Parkowa.

Habitaciones
Disfruta de una agradable estancia en una de las 236 habitaciones con televisión LCD. La conexión wifi gratis te mantendrá en contacto con los tuyos. Además, podrás disfrutar de canales por satélite. El baño privado con bañera o ducha está provisto de artículos de higiene personal gratuitos y secadores de pelo. Entre las comodidades, se incluyen caja fuerte, escritorio y teléfono.

Servicios
Relájate en el spa completo, que ofrece masajes, tratamientos corporales y tratamientos faciales. La diversión está asegurada en este alojamiento, que ofrece una piscina cubierta, sauna y gimnasio. Encontrarás también conexión a Internet wifi gratis, servicios de conserjería y una zona recreativa o sala de juegos.

Para comer
Si tienes ganas de comer algo de cocina internacional, ve a Jan Kiepura, uno de los 3 restaurantes de este hotel, o simplemente llama al servicio de habitaciones con horario limitado. Apaga la sed con tu bebida favorita en el bar o lounge.

Servicios de negocios y otros
Tendrás un centro de negocios, periódicos gratuitos en el vestíbulo y un servicio de recepción las 24 horas a tu disposición. Pagando un pequeño suplemento podrás aprovechar prestaciones como servicio de transporte al aeropuerto (ida y vuelta) de pago y aparcamiento sin asistencia gratuito.

Datos de Interés
Las distancias se expresan en números redondos.

Gromada ski lift: 1,5 km
Azoty Ski Lift: 3,1 km
Henryk Ski Lift: 3,6 km
Slotwiny Ski Lift: 3,7 km
Main Pump Room: 4 km
Sala de bombeo de agua mineral: 4,1 km
Nikifor Museum: 4,3 km
Funicular del Monte Parkowa: 4,3 km
Ski Lift Jaworzyna: 6,4 km
Wooden Tserkvas of the Carpathian Region in Poland and Ukraine: 7,5 km
Krynica-Zdroj: 8,6 km
Tylicz Ski Lift: 12,1 km
Wyciąg na Pustą: 17,6 km
Šariš Museum: 37,1 km
Icon Exposition: 37,2 km

El aeropuerto más práctico para llegar a Hotel Czarny Potok Resort SPA & Conference se encuentra en Cracovia (KRK-Juan Pablo II - Balice): 158,9 km

Información adicional

Check-in

Desde15:00h

Check-out

Hasta11:00h

Servicios

  • Accesibilidad

    • Adaptado para personas con discapacidad
  • Acceso a internet

    • Wifi gratis
  • Actividades - Tiempo libre

    • Billar
    • Gimnasio
    • Piscina cubierta
    • Piscina exterior
    • Piscina para niños
    • Sala de juegos
    • Sauna
    • Spa
    • Zona/instalación de barbacoa
  • Aparcamiento

    • Parking
    • Zona de aparcamiento en las proximidades
  • Complementos habitación

    • Recepción 24 horas
  • Cuarto de baño

    • Traslado de pago al aeropuerto
  • Exterior, vistas, ubicación

    • Actividades infantiles
  • Generales

    • Bar
    • Guardaequipajes
    • Jardin
    • Restaurante
    • Zona fumadores
  • Servicios

    • Ascensor
    • Atención en varios idiomas
    • Bar-Lounge
    • Biblioteca
    • Caja fuerte en recepción
    • Centro de negocios
    • Guardaesquís
    • Información turística
    • Salas de reunión
    • Salón de banquetes
    • Servicio de botones
    • Servicio de conserjería
    • Servicio de lavandería
    • Terraza
    • Tienda de regalos

Opiniones del hotel

4.0 sobre 5

Basado en 942 comentarios

  • Ubicación

    4.5 sobre 5
  • Calidad/Precio

    4.0 sobre 5
  • Habitaciones

    4.5 sobre 5
  • Limpieza

    4.5 sobre 5
  • Servicios

    4.5 sobre 5
  • Calidad del sueño

    4.5 sobre 5

Comentarios destacados

  • Guille737

    Cobran tasa si hay buen tiempo...

    El hotel está dividido en módulos. En nuestro caso reservamos una junior suite para una familia de dos adultos, una niña de diez años y dos mellizas de 3 años.Para poder llegar hasta el módulo principal, desde el módulo número cinco y con niños, la excursión es eterna y ronda de diez a quince minutos. Esto es lo peor del complejo; que es complicado. Para una persona mayor debe de ser difícil encontrar el camino. Para desplazarte hasta los diferentes módulos, cuentan con pequeños vehículos eléctricos donde te llevan el equipaje a la llegada y a la salida. También puedes pedir un mando para el parking de arriba y abrir la barrera para acceder a ese parking mas lejano, cerca de la habitación que te habrán dado.Las junior suites son enormes, espaciosas y muy cómodas. El sofá cama y la cama son muy cómodos y con agradables almohadas. El baño correcto pero la bañera algo estrecha y enjuta. Ojo que te puedes caer... No hay bidé.El servicio de limpieza muy rápido, atento y servicial. El trato de sus empleados muy dispuesto y profesional. Imperdonable que la mayoría no habla inglés. Para pedir una tortilla francesa tienes que ir primero a la Luna. Deberían dar cursos de inglés básico a sus empleados. En la recepción hay buen inglés pero en el resto como si estuvieras en Marte. El señor del minigolf y en el restaurante típico gurale también sabían buen inglés.Para los niños hay todo tipo de actividades y nos sorprendió el gran número de cuidadoras que hay. Todas las cuidadoras muy majas y siempre pendientes. Algunas instalaciones están sin poderse utilizar dentro de la sala de juegos. El mini golf está muy bien y para los niños es muy divertido. Esta muy bien cuidado y atendido y es gratis para los huéspedes del hotel. Los polacos son muy buena gente y lo quieren hacer bien pero hay cosillas que podrían mejorar.La piscina, sauna y demás está todo correcto. Bien atendido con socorrista y muy limpio. En la piscina hay todo tipo de accesorios como gafas de baño y al entrar, te darán las toallas.La WiFi cubre en todo momento cualquier lugar del complejo y cuenta con buena señal y velocidad. Esto es un punto genial.Para pedir unas palomitas de maíz en el bar, el sistema es arduo complejo si no has abierto una línea de crédito al llegar o si no has comprado un bono infantil que incluye otras ventajas pero que cuesta 150 zloties. Al final pudimos pagar como si fuese una compra normal y con tarjeta o cash. Antes, nos hicieron ir a varios sitios hasta que en recepción determinaron el sistema de pago; nos pareció una situación ridícula y poco práctica.El desayuno no es el correspondiente a un hotel de cuatro estrellas y nos decepcionó. Los huevos Benedict si que estaban bastante bien. No hay oferta de fruta cortada como Dios manda. La decoración del local del desayuno es un poco retro o arcaica y las sillas son muy ruidosas. Deberían poner fieltros o algo que no haga ruido bajo sus patas. La cena tipo buffet, tampoco nos pareció de cuatro estrellas. Los refrescos no están incluidos.La cena del Sábado en otro local de madera y aledaño al minigolf, nos encantó. Comida típica polaca muy bien cocinada y actuación de cuatro gurales, muy amena. Cuatro señores cantando canciones regionales, mientras comíamos típicas salchichas y carnes polacas. Al final, explicación histórica de la region y del área de Krynica. Majos los cuatro gurales y su líder muy atento y pendiente de presentar todo lujo de detalles. Nos alucinó que tuviésemos que pagar 40 zloties por haber tenido buen tiempo en nuestra estancia. Esto es demencial. Viniendo de las Islas Canarias, es como si en Tenerife cobrásemos dinero cuando nieva en nuestro volcán El Teide. Nos parece de muy poca vergüenza cobrar por algo que ellos no producen. Nos consta que es un tema político. En general, pasamos unos días bonitos con nuestra familia. El hotel está bien pero tiene que ponerse al día...

    3.0 sobre 5
  • Usmc75

    Amazing and relaxing Hotel

    My family and i went and stayed for new years at this Hotel. There is no words but to say WOW! we had a good time. everything is near the Hotel. The rooms are very nice and they are so quiet. Food at the restaurant was good. The people were nice.

    5.0 sobre 5
  • humbbak

    Just Perfect place to rest and catch the local feeling

    Well have to admit that tried to start with smth not nice. Im good at looking so i found the only one thing is the colour of light w in a bathroom and maybe a bit maze architecture. There are 6 building connected by the system of elevators and corridors. Rest is absolutely Perfect. Beautiful River with wooden barn with Best of the Best grilled food. Stable and fast internet connection, parking outside. Very nice illumination all over the building internally and externally. Will be back for sure

    5.0 sobre 5
  • Natalia K

    Blessed is he who expects nothing, for he shall never be disappointed.

    I wish I could just go through life truly believing the quote I used for the title of my review - I am positive such philosophy would make my existence much easier this way. Unfortunately, I am just a brittle human being who expects some level of comfort during my holidays. And if I am headed to the 4-star, so-called elite SPA hotel (sounds a bit like a joke now actually) - well, my expectations go further than some level of comfort. Saying all that - and I do say it as a Polish person - I would not be expecting any cherries on top or topless Gosling serving me drinks every day in any hotel in my country. Were simply not there in terms of customer service and philosophy of business and its something I made peace with a long time ago when I decided to stay in Poland. But - I can definitely say that my experience definitely surpassed my worse fears as to what I may be exposed to in the famous Czarny Potok SPA hotel. So, where do we begin? The biggest jaw-dropping surprise which awaited me and my husband in this luxurious temple of serenity ( and yes, imagine some increased level of sarcasm here, why not) was the folder left for us to find in our room (and room itself I will cover a bit later as there is definitely some comment needed there too) saying that they would only clean the room on request (?!!!!!) and that there is a deadline for such request to be made falling at 3PM every day. I mean - f**** joking me, right? If only I knew that paying way above the average per night would mean that I need to be bothered to ask to have my wet towels changed and toilet paper brought to the place every day I would have cancelled my reservation immediately and go someplace else. Seriously. What is the point of staying in a hotel then? Of course, the first thing I did was calling the reception to specify that I acknowledge their ridiculous philosophy, but were already decided that we would like to have our room cleaned every day and I am not planning to call again to ensure that - I was reassured that I can consider it done and that some mail would be sent to the cleaning team to remember about us requesting such extraordinary treatment daily; I guess this mail got lost somewhere as we still had to deal with it every day which was incredibly frustrating if not enraging in the end. Second quite important item of my review is related to the reception desk service. Its quite simple really, yet we were quite surprised that such stuff is not being managed at all in Czarny Potok. Well, guys at the reception desk were ignoring almost all our phone calls during the entire stay (70-80% of calls were missed and they never called us back to check what was the story). I think it should be (not a specialist here, but it never failed me anywhere else before) something from the 101 of hotel service, and right at the very top really. Be available people. You want to hear from your customers, or let me rephrase - you SHOULD want to hear from your customers. Because maybe then such reviews would be avoided as problems get dealt with onsite. And another one from how to make your customer extremely enraged in 2 minutes : some lad (not sure who he was, could be someone external with the key or an employee of Czarny Potok) entered our room without knocking when me and my hubby were peacefully chilling in the bed not expecting anything and anyone in the world to interrupt (by the way - the same guy walked into my room TWICE in a row using his key). When I asked him what was it about - he got really confused and said that he was supposed to prep this room for newly arriving people, confirmed with me that were not these people and he left without any apology. Do not remember any real apology or explanation coming from reception desk when I made my complaint either (some girl rumbled that they will make sure to identify this person, which - from my perspective - was completely pointless What I am going to do with a name of the intruder? Hunt the place down to find the lad and start his walk of shame through the grounds with my husband playing some drums for more dramatic outcome?). Saying that this place is not exactly a beehive of activity is not saying anything - lobby bars and restaurants were completely empty the entire time. The only time when people would be seen in here were hours of breakfast buffet being open. I was truly surprised that the management of this place would allow people walking without masks and queueing in front of 5-10 different areas where one would get different elements of their morning meal during pandemic. Not to mention that most of the guests would typically skip all queues at any cost and stand maintaining maybe 1 inch distance from your butt so you would smell their morning corona breath ordering your daily scrambled eggs each time. I would say that all it takes is one sick person and 500+ people would get locked up on quarantine immediately. Much better option is to serve meals at the table during pandemic and have all people seated immediately instead of having them walking around the restaurant for every sodding slice of ham. Just saying. And the last bit - the room of course (as promised). My husband mentioned some old review when we were discussing the decor - and it compared Czarny Potok to the style of 80s hotels in US which gathered people for corporate conferences etc. I think thats probably the best way to describe it. The hotel looks really cool from the outside, but interior reminds me of 2000-2005 Polish flats with cheap looking tiles and ugly custom furniture. Room was very small, and not very clean either. Bathroom had some basic bathtub with the shower rod hung over it (yuck). Not to mention the aircon device producing some vivid blue light throughout the night which did not help us sleep at all. It felt like we had some White Walker staring at us all night long. So you decide if you want to be boiled or share the fate of many Game of Thrones characters every night as your insomnia progresses. Fun! And SPA. Place doesnt have any folders with the information on SPA. Youre supposed to get all the info needed online, which is truly unnecessary. Definitely one of the worst treatments we got for 250-300 PLN per massage. Not worth it. I could actually go even further with my observations, but I think it is more than enough to help someone make the right decision and not stay there. Me and my husband paid upfront fee for a week and in the end we both wished we had stayed at home instead. One more to support the idea that we have yet so much to learn as a country to become a place to visit for foreign and local tourists with slightly bigger expectations than the old school PRL canteen style on their holidays. Never to visit again!

    1.0 sobre 5
  • travelduble

    really nice hotel with great concierge service

    Great place, comfortable bed, quiet, great location. Very friendly receptionists and bartenders, the concierge Tatiana was awesome and very helpfull. Probably not the cheapest hotel, but it is really nice and comfortable. Thank you for a great stay. See you in winter.

    5.0 sobre 5