BKR Grand Hotel

  • Hotel
  • 3 Estrellas

Usman Road 71, 600017 Chennai

Valoraciones

3.0 sobre 5

Basado en 138 comentarios

  • Ubicación

    4.5 sobre 5
  • Calidad/Precio

    3.0 sobre 5
  • Habitaciones

    3.5 sobre 5
  • Limpieza

    3.5 sobre 5
  • Servicios

    3.0 sobre 5
  • Calidad del sueño

    3.5 sobre 5

Descripción

Ubicación del establecimiento Si decides alojarte en BKR Grand, disfrutarás de una fantástica ubicación en el centro de Chennai, a solo diez minutos en coche de Consulado General de los Estados Unidos y Hospital Apollo. Además, este hotel se ...

Disponibilidad

¿Cuándo quieres alojarte en BKR Grand Hotel?

Descripción general

Ubicación del establecimiento
Si decides alojarte en BKR Grand, disfrutarás de una fantástica ubicación en el centro de Chennai, a solo diez minutos en coche de Consulado General de los Estados Unidos y Hospital Apollo. Además, este hotel se encuentra a 6,9 km de Playa Marina y a 9,1 km de Centro de eventos, conferencias y exposiciones Chennai Trade Centre.

Habitaciones
Te sentirás como en tu propia casa en cualquiera de las 125 habitaciones con aire acondicionado. La conexión wifi gratis te mantendrá en contacto con los tuyos. Además, podrás disfrutar de canales por cable. El baño privado con ducha está provisto de artículos de higiene personal gratuitos y secadores de pelo. Entre las comodidades, se incluyen caja fuerte, escritorio y teléfono.

Servicios
Aprovecha los prácticos servicios que se te ofrecen, como conexión a Internet wifi gratis o servicios de conserjería.

Para comer
Si te apetece tomar algo de cocina internacional, ve a Karaikkudi Murugappa, uno de los 2 restaurantes de este hotel. Qué mejor forma de acabar el día que con una bebida en el bar o lounge. Se sirve un desayuno gratuito.

Servicios de negocios y otros
Tendrás tintorería, un servicio de recepción las 24 horas y atención multilingüe a tu disposición. Las instalaciones para eventos de este hotel incluyen zona para conferencias y una sala de reuniones. Pagando un pequeño suplemento podrás aprovechar prestaciones como servicio de transporte al aeropuerto (ida y vuelta) previa petición y aparcamiento sin asistencia gratuito.

Datos de Interés
Las distancias se expresan en números redondos.

Sringeri Saradha Peetam Temple: 0,5 km
Mercado Soundarapandian Angadi: 0,5 km
Thirumalai Thirupathi Devasthanam: 0,6 km
Jagannath Temple, Kanathur: 1,9 km
Monumento Valluvar Kottam: 2,6 km
Estadio de tenis SDAT: 3,1 km
Consulado General de los Estados Unidos: 3,2 km
Tamil Nadu Agricultural University: 3,2 km
Biblioteca Anna Centenary: 3,4 km
CSI Church House Of Prayer: 3,5 km
Universidad de Anna: 3,6 km
Vadapalani Murugan Temple: 3,7 km
SIMS Hospital: 3,7 km
Forum Vijaya Mall: 3,7 km
Academia de música: 4,1 km

El aeropuerto más práctico para llegar a BKR Grand se encuentra en Aeropuerto Internacional Chennai (MAA): 11,7 km

Información adicional

Check-in

Desde15:00h

Check-out

Hasta11:00h

Servicios

  • Acceso a internet

    • Wifi gratis
  • Aparcamiento

    • Parking
  • Complementos habitación

    • Recepción 24 horas
  • Cuarto de baño

    • Traslado de pago al aeropuerto
  • Generales

    • Bar
    • Guardaequipajes
    • Restaurante
  • Servicios

    • Ascensor
    • Atención en varios idiomas
    • Bar-Lounge
    • Información turística
    • Salas de reunión
    • Servicio de conserjería
    • Servicio de lavandería
    • Servicios de tintorería

Opiniones del hotel

3.0 sobre 5

Basado en 138 comentarios

  • Ubicación

    4.5 sobre 5
  • Calidad/Precio

    3.0 sobre 5
  • Habitaciones

    3.5 sobre 5
  • Limpieza

    3.5 sobre 5
  • Servicios

    3.0 sobre 5
  • Calidad del sueño

    3.5 sobre 5

Comentarios destacados

  • AAARAJ

    The worst hotel in the town

    Our experience was really bad. The hotel was a club at entrance..the day we arive there were fight. No space for tempo traveller parking, hence you might need to get down at main road and pull your luggage in The rooms are smelly as its seems to be really and old property that need to be refurbished. Water Leaking at lift are, cockroaches in the room, water problem is another headache ..at times it can be rusty in colour. Except their frontdesk staff...their bell boys are with worst attitude. We checked out next day itself.

    1.0 sobre 5
  • Rash_Chris

    Not a perfect experience

    I like the fact that the hotel's location is good and convenient for shopping. A/C was not working. The response to complains were not successful. As for the staff, they were polite and spoke nicely. But, like I said, the outcome of attending to guest concerns were not promising. According to me, the rooms were not very spacious. Also, poor wifi and network.

    2.0 sobre 5
  • aravink2017

    Nice hotel

    I just stay one day in this hotel on 29-August-2018. Breakfast nice, Reception staff nice and all hotel staff friendly and helpfully. I get nice room and whatever i asking and them just bring for me, So nothing to complain about this hotel. Nice location to stay in chennai!

    4.0 sobre 5
  • sandip733

    Mr

    Something wrong is there any other the hotel , very dimly lit corridor with bad smell , rooms are not properly lit . Temple side rooms are not having ac and other side room curtains can't be drawn as old house is there with families living there . No TV channel other than tamil , no coffee / tea in the room which are nowadays basic in any hotel with tariff in the range of RS. 2500/- to 2800/-. For single night ..though staff tried their best but need to think before coming again ..

    1.0 sobre 5
  • MRKS123

    please stay away from the hotel... worst experience ever

    I had the worst experience in this hotel today. During the check in, i met shabbir - the manager at the counter. Believe me, he is a rogue. Rogue of the first order. He does not have the minimum manners on how to behave with the customers. I asked him if the breakfast is included in the tariff. He told me "we are not giving to all customers". What does that mean ??? I understood that breakfast facility is only for a few guests. But his version is "breakfast is not provided to any customer". I told him how can he decide whether a person can be provided breakfast or not, his answer was "you have a hearing problem". I told we are not giving brakfast to all customers".. I am sure he does not have command over English language but he lacks how to behave with the customers also. How can a bloody hotel reception fellow dare to comment to a customer that he has a hearing problem. I immediately walked out of the hotel. Believe me, this hotel is not even worth 10 rupees if shabbir like people are there who are at the reception. Better to search for different hotels nearby. Worst experience.

    1.0 sobre 5