- Inicio
- Hoteles
- Indonesia (8648)
- Sukawati (25)
- Asri Sari Villa Ubud
Asri Sari Villa Ubud
- Hotel
- 3 Estrellas
Jalan Raya Lodtunduh, 80571 Sukawati
Valoraciones
Basado en 38 comentarios
-
Ubicación
-
Calidad/Precio
-
Habitaciones
-
Limpieza
-
Servicios
-
Calidad del sueño
Descripción
Ubicación del establecimiento Si decides alojarte en Asri Sari Villa Ubud de Ubud, apenas te separarán diez minutos en coche de Mercado de arte tradicional de Ubud y Palacio de Ubud. Además, este hotel se encuentra a 15 km de Playa de Sanur y a 8,1 ...
Disponibilidad
¿Cuándo quieres alojarte en Asri Sari Villa Ubud?
Descripción general
Ubicación del establecimiento
Si decides alojarte en Asri Sari Villa Ubud de Ubud, apenas te separarán diez minutos en coche de Mercado de arte tradicional de Ubud y Palacio de Ubud. Además, este hotel se encuentra a 15 km de Playa de Sanur y a 8,1 km de Bosque de monos de Ubud.
Habitaciones
Te sentirás como en tu propia casa en cualquiera de las 16 habitaciones con aire acondicionado, minibar y televisión de pantalla plana. La conexión wifi gratis te mantendrá en contacto con los tuyos. Además, podrás disfrutar de canales por cable. El baño privado con bañera o ducha está provisto de artículos de higiene personal gratuitos y secadores de pelo. Entre las comodidades, se incluyen escritorio y una zona de estar separada, además de un servicio de limpieza disponible todos los días.
Servicios
Con una piscina al aire libre y muchas otras instalaciones recreativas a tu disposición, no te quedará ni un minuto libre. Tienes también una terraza y jardín donde sentarte a contemplar el paisaje. Encontrarás también conexión a Internet wifi gratis y servicios de conserjería.
Para comer
Asri Sari, un restaurante especializado en cocina internacional, te lo pone fácil para almorzar o cenar, aunque también puedes aprovechar el servicio de habitaciones las 24 horas. Se ofrece un desayuno a la carta todos los días con un coste adicional.
Servicios de negocios y otros
Tendrás tintorería, un servicio de recepción las 24 horas y una lavandería a tu disposición. Se ofrece servicio de transporte al aeropuerto (ida y vuelta) de pago disponible 24 horas.
Restauración
De acuerdo con la legislación local, todos los visitantes deben permanecer en el alojamiento durante el Día del Silencio (Nyepi) o Año Nuevo hindú durante un periodo de 24 horas a partir de las 06:00. El Día del Silencio suele ser en marzo o en abril (las fechas cambian cada año). No es posible realizar la entrada ni la salida del alojamiento en dicho día. El aeropuerto de Ngurah Rai (Aeropuerto Internacional de Bali) también permanece cerrado el Día del Silencio.
Datos de Interés
Las distancias se expresan en números redondos.
Mercado de Sukawati: 4,6 km
Museo de arte Agung Rai: 6,7 km
Palacio de Peliatan: 7,7 km
Bosque de monos de Ubud: 8,1 km
Cascada Tegenungan: 8,5 km
Mercado de arte tradicional de Ubud: 8,9 km
Palacio de Ubud: 8,9 km
Cueva del Elefante Goa Gajah: 9 km
Templo de Saraswati: 9 km
Museo Puri Lukisan: 9,2 km
Templo Pura Dalem Ubud: 9,4 km
Parque Campuhan Ridge Walk: 9,7 km
Zona de Gatot Subroto: 9,8 km
Museo Antonio Blanco: 9,9 km
Playa Saba: 9,9 km
El aeropuerto más cercano se encuentra en Denpasar (DPS-A. Internacional de Ngurah Rai): 30,8 km
Información adicional
Check-in
Desde15:00hCheck-out
Hasta11:00hServicios
-
Accesibilidad
- Adaptado para personas con discapacidad
-
Acceso a internet
- Wifi gratis
-
Actividades - Tiempo libre
- Billar
- Piscina exterior
-
Complementos habitación
- Recepción 24 horas
-
Cuarto de baño
- Traslado de pago al aeropuerto
-
Generales
- Jardin
- Restaurante
- Zona fumadores
-
Servicios
- Información turística
- Servicio de conserjería
- Servicio de lavandería
- Servicios de tintorería
- Terraza
Opiniones del hotel
Basado en 38 comentarios
-
Ubicación
-
Calidad/Precio
-
Habitaciones
-
Limpieza
-
Servicios
-
Calidad del sueño
Comentarios destacados
-
MastahDrunkhard6
Bad attitudeBe aware of this property. This villa in ubud ruined my night . I was about to chrck in late last night (10pm)and no one approached me or asked i stand on the reception table and the man (Gede) is like looking at me without asking me why i am standing there. I have to say check in and he replied we are fully booked. I replied No i have a paid reservations with you and its for tonight . He looked at me and asked for booking confirmation so i show my phone because its done in traveloka. He has that attitude tapping my phone without any reasons the phone still up. So they said ther are fullybooked and need to transfer another hotel . What worse is they didnt even apologize for the inconvenience they cause me . When doing show room he just open the door like I dont have a choice andjust take it and left me at the room without any words . Hes attitude is really something . Even my guide is upset about his attitude. They give me a room that doesnt sum up to the amount i paid for . The manager is cant be reach since last night . I cant wait for him and lose the boat schedule at 9 am today . Never let this place ruined your tiring night like mine .
-
lawsonkoh
DECEPTIVE ADVERTISINGFree breakfast for two! My foot! When I checked in they said there are no free bf (I will attached a print screen from agoda on the above hotel). I have literally threaten them and showed them the print out before they agreed to the bf. When it was too good too be truth when actual fact it is really too good to be the truth! Bathtub - my foot! Don't trust anything it has advertised on agoda or booking.
-
ihollowxTour
Need improvementHotel is located next to a paddy field, and slightly far from the shopping area. My room assigment is next to paddy field, and would be really beautiful when it's gold~ish. The massage package is okay, just personally i don't like the smell of the oil. + Staff is friendly, - Need improvement on the cleanliness of private pool, vacuum the water. the WIFI is not stable (full coverage, but no data transmission). There's ants marching at the balcony (understandable, due to the plants). Suggest to provide more floor mat, and safe box need to be fix. *special thanks to reception Novita, and owner for the interesting tips on where to go
-
pindr91_hotelsoul
Disaster !Booked through Agoda, initially should stay for 7-9 January 2020. Imagined yourself that you plan your trip to Bali and has booked a villa. However when we arrived at property, the villa that we have booked was not available. I booked through Agoda with terms pay later at property however it has been used by property to cancel our reservation with an excuse havent received any deposit yet. They can contact me or charge my credit card if need deposit !!!!! Simply no apology from property, they just washed their hands and offer lowest category of room (which was also not ready yet, even we arrrived at 5 pm). Can clearly seems like they treated this case as guest own problem. Anyway, the management of this property may dont care about my comment in Trip Advisor but I care for those other customers who may plan their trip to Ubud! A lot of nicer hotels in Ubud rather than this property! Poor customer service !!!!
-
106widis
So badI booked private pool Villa. However I couldn't swim. The pool was so dirty. A lot of garbage ( leaves and mud ) in the pool. The water also little bit dirty. Water heater was not working. The property need to take care especially the cleanliness. No mini bar. No water was set up. I need to go out to buy some water. To management please look after your property. . The only thing that I like from the property was the view. The rest really need improvement.