Política sobre cookies

Viajes El Corte Inglés S.A. utiliza cookies propias y de terceros para fines estrictamente funcionales, permitiendo la navegación en la web, así como para fines analíticos, para mostrarte publicidad (tanto general como personalizada) en base a un perfil elaborado a partir de tu hábitos de navegación (p. ej. páginas visitadas), para optimizar la web y para poder valorar las opiniones de los productos adquiridos por los usuarios.

Para administrar o deshabilitar estas cookies haz click en Configuración de Cookies. Puedes obtener más información en nuestra Política de cookies.

Pulsa el botón Aceptar Cookies para confirmar que has leído y aceptado la información presentada.

Después de aceptar, no volveremos a mostrarte este mensaje, excepto en el caso de que borres las cookies de tu dispositivo.

Albergaria O Gato

  • Hotel
  • 3 Estrellas

Estrada Nacional 2, 7900-371 Beja

Valoraciones

4.0 sobre 5

Basado en 149 comentarios

  • Ubicación

    3.5 sobre 5
  • Calidad/Precio

    3.5 sobre 5
  • Habitaciones

    4.0 sobre 5
  • Limpieza

    4.5 sobre 5
  • Servicios

    4.0 sobre 5
  • Calidad del sueño

    4.5 sobre 5

Descripción

Ubicación del establecimiento Si decides alojarte en Hotel O Gato de Ferreira do Alentejo, estarás a 35,6 km de Ruinas Romanas de Sao Cucufate y a 36,2 km de Castillo de Beja. Además, este hotel se encuentra a 36,3 km de Praça da Republica (plaza) y ...

Disponibilidad

¿Cuándo quieres alojarte en Albergaria O Gato?

Descripción general

Ubicación del establecimiento
Si decides alojarte en Hotel O Gato de Ferreira do Alentejo, estarás a 35,6 km de Ruinas Romanas de Sao Cucufate y a 36,2 km de Castillo de Beja. Además, este hotel se encuentra a 36,3 km de Praça da Republica (plaza) y a 36,5 km de Museo de Casa do Arco.

Habitaciones
Te sentirás como en tu propia casa en cualquiera de las 35 habitaciones con aire acondicionado, minibar y televisión LED. Mantén el contacto con los tuyos gracias a la conexión a Internet wifi gratis. El baño privado con bañera o ducha está provisto de artículos de higiene personal gratuitos y secadores de pelo. Entre las comodidades, se incluyen caja fuerte, escritorio y teléfono.

Servicios
Con una piscina al aire libre de temporada y muchas otras instalaciones recreativas a tu disposición, no te quedará ni un minuto libre. Tienes también una terraza donde sentarte a contemplar el paisaje. Otros servicios de este hotel incluyen conexión a Internet wifi gratis, servicio de celebración de bodas y una televisión en la zona común.

Para comer
Degusta algo de cocina portuguesa en Restaurante O Gato, un restaurante con un bar o lounge y mesas al aire libre. Si no tienes ganas de salir, puedes aprovechar el servicio de habitaciones con horario limitado. Qué mejor forma de acabar el día que con una bebida en el bar junto a la piscina.

Servicios de negocios y otros
Tendrás un servicio de limusina o coche con chófer, check-in exprés y periódicos gratuitos en el vestíbulo a tu disposición. ¿Estás organizando un evento en Ferreira do Alentejo? En este hotel tienes a tu disposición 550 metros cuadrados de espacio con zona para conferencias y una sala de reuniones. Pagando un pequeño suplemento podrás aprovechar prestaciones como servicio de transporte al aeropuerto (ida y vuelta) y servicio de traslado desde la estación de trenes.

Información adicional

Check-in

Desde15:00h

Check-out

Hasta11:00h

Servicios

  • Acceso a internet

    • Wifi gratis
  • Actividades - Tiempo libre

    • Bar en la piscina
    • Billar
    • Piscina exterior
  • Aparcamiento

    • Parking
    • Zona de aparcamiento en las proximidades
  • Cuarto de baño

    • Traslado de pago al aeropuerto
  • Generales

    • Bar
    • Guardaequipajes
    • Restaurante
  • Servicios

    • Ascensor
    • Bar-Lounge
    • Caja fuerte en recepción
    • Recepción (horario limitado)
    • Salas de reunión
    • Servicio de lavandería
    • Servicios de tintorería
    • Terraza
  • Transporte

    • Traslado de pago estación de tren

Opiniones del hotel

4.0 sobre 5

Basado en 149 comentarios

  • Ubicación

    3.5 sobre 5
  • Calidad/Precio

    3.5 sobre 5
  • Habitaciones

    4.0 sobre 5
  • Limpieza

    4.5 sobre 5
  • Servicios

    4.0 sobre 5
  • Calidad del sueño

    4.5 sobre 5

Comentarios destacados

  • Miguel N

    Tranquilidad total

    Me alojé una noche que iba de paso y fue todo un acierto. Tienen un edificio nuevo y uno más viejo. Yo me alojé en el viejo y a las habitaciones les hacia falta un lavado de cara, pero aun así son comodas. La piscina MUY BIEN, está en mitad de la montaña, es sin borde y muy buenas vistas. La cena bien y el desayuno un poco escaso, pero bien de calidad. En relacion calidad-precio inmejorable.

    4.0 sobre 5
  • SusanaMGPOliveira

    Mixed feelings

    Standard rooms are located in an outdated building. The space is weirdly set up: nice swimming pool area right next to really roughly organized animal enclosure and back of the main building. Outdated reception, but nice people.

    3.0 sobre 5
  • chocolatecaramel

    hotel o gato - got scammed!

    Hotel o Gato got scammed! This is actually 2 hotels that share a pool. 1.HOTEL O GATO / NEW HOTEL (where I booked see attached proof) link of property 2.HOTEL O GATO EDIFICIO STANDARD / OLD HOTEL link of property I booked HOTEL O GATO / THE NEW HOTEL via booking.com (see proof attached) and expected the room to look like the pictures, however they placed me in the WRONG HOTEL-THE ODL HOTEL! I went straight away after check-in to the receptionist saying that the pictures online do not correspond the room whatsoever. The receptionist then informed me that there are actually 2 hotels with 2 booking.com accounts and that I have booked at THE OLD HOTEL. She then opened her computer and showed me where SHE BELIEVES I booked. I then said straight away that I did not book at THE OLD HOTEL and that I have never seen the pictures of THE OLD HOTEL. She kept telling me it is IMPOSSIBLE that I booked THE NEW HOTEL and ended up in the room of THE OLD HOTEL! I then showed her from my laptop where I received the confirmation from booking.com and that it DOES SAY that I booked at THE NEW HOTEL, even clicking the link takes me the correct hotel (she saw this). She then suggested, that we look at the photos of THE NEW HOTEL, the room that I had booked had 2 pictures of the pool SHE SAW THIS, I SAW THIS, not a single picture of THE OLD HOTEL on the booking.com page! Since she knew this was not right, she then kept hammering at the NAME OF THE ROOM on HER confirmation paper, but not paying much attention to my confirmation that says I booked at the CORRECT hotel AND WAS PLACED IN THE WRONG HOTEL (see my proof attached)! The manager was not available at the time that we complained and promised us that he would be back by 20h00, they contacted us to meet us down at 20h30 saying that the hotel is full but can move us the following day. I woke up that morning at 05h00 from trucks, busses and cars passing by at around 130km per hour as the hotel is right next to road that is basically used as a HIGHWAY!! (see attached pictures). They kept buck passing to booking.com and hotelbeds meanwhile they are the owners/managers of this hotel and they select their own pictures that they advertise, not booking.com AND NOT hotelbeds, THEM! That evening the 2 swimming pool pictures changed into 4 pictures of a room from THE OLD HOTEL. If they then have 2 hotels, with 2 different booking.com pages, then why mix the hotels NOW after my complaint, after seeing that the room actually only had 2 swimming pool pictures? I guess there were many other guests that went through the exact same thing as us that were on their way to check in and those guests did not SEE the pool pictures TOGETHER WITH THE RECEPTIONIST as now, they would see the new 4 pictures and nothing would be able to be done about it. Never ever would I recommend this hotel, nor would I ever stay here again! Scam me once never again!!!

    1.0 sobre 5
  • EAMT

    Use it to explore the surroundings

    The hotel has two different buildings: one old building close to a busy road and a recent building, which has better comfort. We have stayed in the recent building. Bed is comfortable and the room had a lovely balcony to see the sunset. Fresh water was provided (two small bottles). Cleaning was good. Do not expect great amenities in the WC (this is a 3 stars hotel). The pool area is nice and even with the Covid-19 we had enough space to relax keeping the social distance needed. Breakfast was average but being in the countryside we would expect regional products. Not at all. All supermarket everyday products. Huge space to improve the quality here. We have also used the restaurant of the hotel to have dinner. Not much choice but food is tasty and with a regional side. Not sure why breakfast does not follow through this regional side. We have used the hotel to explore the surroundings, which was nice. Staff is friendly but being the busy season they all look very tired. We had a warm welcome at the reception desk from a lovely young woman.

    3.0 sobre 5
  • T_Mateus_CruzXX

    Very nice option at a fair price

    I truly liked this hotel Well equiped, particularly regarding the actual covid 19 situation. Very nice rooms with a large bed,small fridge, safe, air conditioner and a great view! Staff was gentle and available. Great pool also with a marvelous view. Breakfast wasn't perfect but acceptable. The hotel's restaurant is a good option for meals. I'll probably return in a weekend break.

    5.0 sobre 5