Al llarg de la història de la marca s’han seguit cinc valors que la defineixen a la perfecció. El valor
de la marca busca ressaltar-ne el poder, aquells valors de tipus intangible com la singularitat i la
credibilitat, que permetin diferenciar-se de les altres i causar un impacte únic al mercat. El que hem
de fer és intentar subratllar aquestes qualitats o valors que transmet la marca al client i que en
constitueixen la fortalesa. D’aquesta manera, és molt probable que el consumidor associï en la seva ment
la marca amb un o alguns dels valors referenciats per mitjà de la marca.
Hi ha cinc valors històrics:
- GARANTIA: COMPROMÍS TEMPORAL QUE CONSOLIDA, PROTEGEIX I ASSEGURA EL SERVEI
ESTIPULAT.
- QUALITAT: SATISFER LES EXPECTATIVES I ANHELS DEL CLIENT DE MANERA QUE COBREIXI TOTES LES SEVES
NECESSITATS, A BANDA D’AFEGIR VALOR AL SERVEI OFERT.
- SEGURETAT: SUPORT D’UNA GRAN MARCA FORMAL I COMPROMESA AMB EL CLIENT, I CERTESA QUE NO HI HAGI RISCOS
NI PERILLS, PROPORCIONANT ALS CLIENTS I ALS EMPLEATS UN ESTAT DE TRANQUIL·LITAT.
- CONFIANÇA: SEGURETAT O ESPERANÇA FERMA QUE ELS CLIENTS DIPOSITEN EN NOSALTRES PEL SUPORT OFERT EN LES
PRINCIPALS ÀREES DEL SERVEI.
- ÈTICA: COMPORTAMENT MORAL DE LA MARCA QUE AJUDA
A APLICAR NORMES LEGALS.